pineapplebby🍍


POSTS

FOLLOWING

FOLLOWERS

LIKES

STORIES

@thatonedumbgirl

Plus ultra!

hot 279702 words read
Bronze Comma Bronze Comma
Silver Comma Silver Comma
Gifted Writer Gifted Writer
Frequent Reader Frequent Reader
Posts
Stories
Likes
thatonedumbgirl
thatonedumbgirl Gifted Writer Plus ultra!

More pics n shit


  15
 
  0
Share   •   1 comment
thatonedumbgirl
thatonedumbgirl Gifted Writer Plus ultra!

Memes


  37
 
  0
Share   •   2 comments
thatonedumbgirl
thatonedumbgirl Gifted Writer Plus ultra!

Lol u thought

Lmao I'm not feeling writing atm, so I'll just post pics

  40
 
  0
Share   •   3 comments
thatonedumbgirl
thatonedumbgirl Gifted Writer Plus ultra!

Hellooooo again!!!!!

It's a pic of my ugly face because why not

  37
 
  0
Share   •   7 comments
thatonedumbgirl
thatonedumbgirl Gifted Writer Plus ultra!

My cat ♥️

My cat

  28
 
  0
Share   •   2 comments
thatonedumbgirl
thatonedumbgirl Gifted Writer Plus ultra!

Content

I'm back, y'all! It's been a heck of a ride for me the last few months. I hope to do little poems every once in a while.

  37
 
  0
Share   •   6 comments
thatonedumbgirl
thatonedumbgirl Gifted Writer Plus ultra!

I'm sad

A little poem

  41
 
  0
Share   •   4 comments
thatonedumbgirl
thatonedumbgirl Gifted Writer Plus ultra!

Untitled

I will no longer be on commaful There's too much I'm busy with but I hope everyone is well

  92
 
  0
Share   •   4 comments
thatonedumbgirl
thatonedumbgirl Gifted Writer Plus ultra!

I done fucked up


  33
 
  0
Share   •   5 comments
thatonedumbgirl
thatonedumbgirl Gifted Writer Plus ultra!

New job!!!!😁

Hell yeah, let's do it.😂

  50
 
  0
Share   •   5 comments