Story image

Xdddddd Short Stories

Here are the top Xdddddd short stories, fanfiction, poetry, and posts on Commaful, including topics like "weird", "crazy", and more.
Story image
*gAsP*
gachauwu Commaful Star
2 years ago
225
0
26
Lmao this is random but here xD--

DAAAAAMMNNNNNN
gachauwu Commaful Star
2 years ago
200
0
22
xDDD WHUUUUUUTTTTTTTTTTT

Me today:
gachauwu Commaful Star
2 years ago
192
0
34
902 FOLLOWERS!!!!!!! TYSM EVERYONE!!!!!!!!! ╥﹏╥(πーπ)(இ﹏இ`。)(༎ຶ⌑༎ຶ)

Oh mah holy---
gachauwu Commaful Star
2 years ago
187
0
11
@SANSTEHPERSON DIS WUD I FOUNDDDD XDDDDDDDDDDDDDDAJSJAJSJAJSJJAJSJAJSJAJSJAJSJAJAJAJSJAJSJAJS

Random sketchbook reveal a...
gachauwu Commaful Star
2 years ago
181
1
16
Some more sketches u-u✨ . . . I know y'all wanted the last one //>// (DoN'T yOu DaRe FaNgIrL)

Eya peeps
gachauwu Commaful Star
2 years ago
171
0
18
Heya Peeps! I'm back...after... just five days xD I missed yu guys TTwTT Random post #283729382 xDDD

G.A.Y--Horror x Reader--On...
gachauwu Commaful Star
2 years ago
157
0
29
To all Undertalers!!! Here's a Horror x reader oneshot for y'all!! Hope you guys like it :D ❤️ . . . Three days...Jsjsjsjsjsj this took me so long xD . . . Next up: Ink x Reader!!(Special thanks to @i...

RATING LE SHIPS!!!!!!
gachauwu Commaful Star
2 years ago
150
1
43
RaTiN yEe ShIpS xD Hope y'all like this, and hopefully one of your favourite ships were in there xD (this took meh SuCh A lOnG tImE tO dO xD)

Aw dang I found this lmao-
gachauwu Commaful Star
2 years ago
146
0
11
Random horoscope readings xD

eYYyYYYYyy Im baCkKkKkK
gachauwu Commaful Star
2 years ago
143
0
28
New artwork again xD iTs BeEn OnE wEeK tHo and Im literally simping for a guy who's not even real x"DDD

Random kustard doodle qwq
gachauwu Commaful Star
2 years ago
136
0
16
sHiTpOsT + art x3

Sup...I guess.
gachauwu Commaful Star
2 years ago
131
0
56
@gachauwu : Welcome to the family, Sammy---- Fell: YA BETTER NOT DISAPPOINT ME, YA HEAR?!!! @gachauwu : *SiGh* not again... *facepalms*

Oop---
gachauwu Commaful Star
2 years ago
131
0
5
random post again XD

A good roast to learn XD
gachauwu Commaful Star
2 years ago
129
0
41
A random good roast on le new nooby nightmary @kingofdarkness XD

It happened again XD---
gachauwu Commaful Star
2 years ago
128
0
18
More messages on a random post XDDDD

OkAy So ApPaReNtLy Im NoT ...
gachauwu Commaful Star
a year ago
117
0
3
I RoSe BaCk FrOm MeH gRaVe HSdJhsJD Neh here ya go, wattpad, commaful + insta in link 👌✌️ https://linktr.ee/kaeru_chii

Rating ships #2 uWu
gachauwu Commaful Star
2 years ago
113
1
34
Rating ships, by @icedrag0n !! Hope y'all liked it (Im becoming lazy xD) Fyi, pls be patient for my art requests :"D

Shitshitshit I think Im la...
gachauwu Commaful Star
2 years ago
107
1
19
@sanstehperson 's Christmas challenge, "Patridge in a pear tree" ,,,, I couldnt add a tree into my art, soooo I did something different xD (Also, disclaimer: tHiS iS nOt, I rEpEaT, NOT, a @GaChAuWu ...

Hey y'all!!!
gachauwu Commaful Star
2 years ago
99
0
22
Heya peeps! Sorry for being afk lately xD Here's a dtiys artwork I did for meh fwend on Insta!!! Pwis answer down below how it looks qwq

Ma freshin wallpapers QwQ
gachauwu Commaful Star
2 years ago
94
0
19
My wallpapers!!!!!

*gAsP*
gachauwu Commaful Star
2 years ago
225
0
26
Lmao this is random but here xD--

DAAAAAMMNNNNNN
gachauwu Commaful Star
2 years ago
200
0
22
xDDD WHUUUUUUTTTTTTTTTTT

Me today:
gachauwu Commaful Star
2 years ago
192
0
34
902 FOLLOWERS!!!!!!! TYSM EVERYONE!!!!!!!!! ╥﹏╥(πーπ)(இ﹏இ`。)(༎ຶ⌑༎ຶ)

Oh mah holy---
gachauwu Commaful Star
2 years ago
187
0
11
@SANSTEHPERSON DIS WUD I FOUNDDDD XDDDDDDDDDDDDDDAJSJAJSJAJSJJAJSJAJSJAJSJAJSJAJAJAJSJAJSJAJS

Random sketchbook reveal a...
gachauwu Commaful Star
2 years ago
181
1
16
Some more sketches u-u✨ . . . I know y'all wanted the last one //>// (DoN'T yOu DaRe FaNgIrL)

Eya peeps
gachauwu Commaful Star
2 years ago
171
0
18
Heya Peeps! I'm back...after... just five days xD I missed yu guys TTwTT Random post #283729382 xDDD

G.A.Y--Horror x Reader--On...
gachauwu Commaful Star
2 years ago
157
0
29
To all Undertalers!!! Here's a Horror x reader oneshot for y'all!! Hope you guys like it :D ❤️ . . . Three days...Jsjsjsjsjsj this took me so long xD . . . Next up: Ink x Reader!!(Special thanks to @i...

RATING LE SHIPS!!!!!!
gachauwu Commaful Star
2 years ago
150
1
43
RaTiN yEe ShIpS xD Hope y'all like this, and hopefully one of your favourite ships were in there xD (this took meh SuCh A lOnG tImE tO dO xD)

Aw dang I found this lmao-
gachauwu Commaful Star
2 years ago
146
0
11
Random horoscope readings xD

eYYyYYYYyy Im baCkKkKkK
gachauwu Commaful Star
2 years ago
143
0
28
New artwork again xD iTs BeEn OnE wEeK tHo and Im literally simping for a guy who's not even real x"DDD

Random kustard doodle qwq
gachauwu Commaful Star
2 years ago
136
0
16
sHiTpOsT + art x3

Sup...I guess.
gachauwu Commaful Star
2 years ago
131
0
56
@gachauwu : Welcome to the family, Sammy---- Fell: YA BETTER NOT DISAPPOINT ME, YA HEAR?!!! @gachauwu : *SiGh* not again... *facepalms*

Oop---
gachauwu Commaful Star
2 years ago
131
0
5
random post again XD

A good roast to learn XD
gachauwu Commaful Star
2 years ago
129
0
41
A random good roast on le new nooby nightmary @kingofdarkness XD

It happened again XD---
gachauwu Commaful Star
2 years ago
128
0
18
More messages on a random post XDDDD

OkAy So ApPaReNtLy Im NoT ...
gachauwu Commaful Star
a year ago
117
0
3
I RoSe BaCk FrOm MeH gRaVe HSdJhsJD Neh here ya go, wattpad, commaful + insta in link 👌✌️ https://linktr.ee/kaeru_chii

Rating ships #2 uWu
gachauwu Commaful Star
2 years ago
113
1
34
Rating ships, by @icedrag0n !! Hope y'all liked it (Im becoming lazy xD) Fyi, pls be patient for my art requests :"D

Shitshitshit I think Im la...
gachauwu Commaful Star
2 years ago
107
1
19
@sanstehperson 's Christmas challenge, "Patridge in a pear tree" ,,,, I couldnt add a tree into my art, soooo I did something different xD (Also, disclaimer: tHiS iS nOt, I rEpEaT, NOT, a @GaChAuWu ...

Hey y'all!!!
gachauwu Commaful Star
2 years ago
99
0
22
Heya peeps! Sorry for being afk lately xD Here's a dtiys artwork I did for meh fwend on Insta!!! Pwis answer down below how it looks qwq

Ma freshin wallpapers QwQ
gachauwu Commaful Star
2 years ago
94
0
19
My wallpapers!!!!!