Short Stories featuring Fresh

Here are the top short stories, fanfiction, poetry, and posts about Fresh on Commaful, including topics like "random", "weird", and more. Click here to sign up for more stories about Fresh.

Follow

gachauwu
gachauwu Commaful Star 豚の暴行!!!!!!! -嘴平 伊之助

Surprise is in this post!!!!!

SURPRISE!!!!!! I hope y'all like this lil art tutorial that I've created for those who've always been wanting to learn how to draw QwQ. Hope it helped y'all!!!! Part 2 out soon if there is a good resp...

  187
 
  0
Share   •   23 comments
gachauwu
gachauwu Commaful Star 豚の暴行!!!!!!! -嘴平 伊之助

OMG ANOTHER ONE!!!!!

109 likes in 16 hours!!!!!!! TYSM EVERYONE!!!!!!!○W○ ♡♡♡♡♡♡♡♡

  156
 
  0
Share   •   9 comments
sugar_cupcake
sugar_cupcake Commaful Star 'In the cracks.'

F r a g i l e I n S ...

‘[...] Fresh air and suffocating burned gasoline’

  148
 
  1
Share   •   14 comments
sugar_cupcake
sugar_cupcake Commaful Star 'In the cracks.'

Y o u t h f u l N i g h t

For @scintilla's writing prompt #7. Quoted line: 'The clouds broke'

  147
 
  0
Share   •   20 comments
sugar_cupcake
sugar_cupcake Commaful Star 'In the cracks.'

F r e s h

This time I tried writing 3 haikus based off what I 'see' in the imagery as a possibly hidden story within.

  144
 
  0
Share   •   11 comments
gachauwu
gachauwu Commaful Star 豚の暴行!!!!!!! -嘴平 伊之助

Heya everyone!

Another random (rushed) artwork for you bruskys while I'm still creating @thegreatpaps 's oc!!!! Hope y'all like it~~~

  131
 
  0
Share   •   24 comments
gachauwu
gachauwu Commaful Star 豚の暴行!!!!!!! -嘴平 伊之助

Mabroskes I found another glitch *wink wink* ⬇️ 😏

XDDDDDDD I found another glitch in the AUs *looks at Error* *wink wink* .....jkjk XD I found a weird glitch on my profile XD

  130
 
  0
Share   •   9 comments
gachauwu
gachauwu Commaful Star 豚の暴行!!!!!!! -嘴平 伊之助

For @submissivebaby

Mah art request for @submissivebaby

  117
 
  0
Share   •   4 comments
gachauwu
gachauwu Commaful Star 豚の暴行!!!!!!! -嘴平 伊之助

OMG!!!!!!!

211 LIKES FOR THE VERY FIRST TIME!!!!!!! OMG TYSM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ❤️🧡💛💚💙💜💖

  116
 
  0
Share   •   6 comments
badwriter
badwriter Gold Comma correct my grammatical mistakes :)

Fresh food

fresh crunchy yummmyyyyyyyy and i am sorry. seriously. not for the faint of heart

  101
 
  1
Share   •   10 comments
sanstehperson
sanstehperson Gifted Writer First rule of 2021, never mention 2020-

caught the fresh virus mah homies.

i got the radical virus that mah homie @gachauwu. gonna tag that diggity d*mn fresh homie in the comments

  97
 
  1
Share   •   24 comments
gachauwu
gachauwu Commaful Star 豚の暴行!!!!!!! -嘴平 伊之助

Ma freshin wallpapers QwQ

My wallpapers!!!!!

  96
 
  0
Share   •   20 comments
gachauwu
gachauwu Commaful Star 豚の暴行!!!!!!! -嘴平 伊之助

Le best of le best of le best video evah in le whole of le entire funkin radical sicknasty universe

https://www.youtube.com/watch?v=NuoqqrsY53Q XDDDDDDDDDDDDDD

  94
 
  0
Share   •   18 comments
parislouise
parislouise Gifted Writer love to write🕊 IG: @pariss.louise

Flesh and bone.

no direction. beautiful tragedy.

  93
 
  0
Share   •   2 comments
gachauwu
gachauwu Commaful Star 豚の暴行!!!!!!! -嘴平 伊之助

Dude.....

Who is a better match??? >//m//< Answer in comments plz!!

  92
 
  0
Share   •   28 comments
gachauwu
gachauwu Commaful Star 豚の暴行!!!!!!! -嘴平 伊之助

Sup mah fellow AU brahs

Wiggity wiggity broskis I think the diddy darn Fresh parasite has taken over meh.......RADICAL BROSEPH!!!!!!!!!!! Im totally *fresh*ing rocking deez sicknasty tunes brah!!! https://www.youtube.com/wa...

  89
 
  0
Share   •   13 comments
gachauwu
gachauwu Commaful Star 豚の暴行!!!!!!! -嘴平 伊之助

Eeeeeeeeee thx so much guys!!!!!!! ------->

817 FOLLOWERS!!!!! TYSM EVERYONE!!!!!!!!!

  86
 
  0
Share   •   12 comments
philmichaelwebs
philmichaelwebs Gifted Writer Just a metalcore lover.

New Life

I'll begin a new life.

  82
 
  0
Share   •   2 comments
neutralfleur
neutralfleur Gifted Writer freedom from narrative。

waking up

the change that’s taking place inside & out.

  81
 
  0
Share   •   13 comments
amoran
amoran Bronze Comma Community member

Strawberries and Cream

A short poem about new love

  74
 
  0
Share   •   2 comments