*neutral*


POSTS

FOLLOWING

FOLLOWERS

LIKES

STORIES

@neutral

ngl i thought 2020 was gonna b fun T-T

hot 71160 words read
Bronze Comma Bronze Comma
Posts
Stories
Likes
neutral
neutral Bronze Comma ngl i thought 2020 was gonna b fun T-T

0k ppl

so im makeing a new acc. sooooooooooooooo yea

  2
 
  0
Share   •   4 comments
neutral
neutral Bronze Comma ngl i thought 2020 was gonna b fun T-T
bruh

I Run to You, Love.

the pain of trying to make him happy, the pain of trying to make him feel worth it.

  3
  1 comment
neutral
neutral Bronze Comma ngl i thought 2020 was gonna b fun T-T
hola ppl, i know i've been m.i.a lately buttttttttt, i have my reasons Xp please read this, its really sweet and cute ^U^, and he's a rlly good writer thanks! :)

The warmth of love

How it feels to be finally loved

  4
  1 comment
neutral
neutral Bronze Comma ngl i thought 2020 was gonna b fun T-T

weird things i did to my brother as a evil kid

im nice to him now i promise XD

  29
 
  0
Share   •   8 comments
neutral
neutral Bronze Comma ngl i thought 2020 was gonna b fun T-T

house of love

love is like a wrecking ball to the house of any kind of sensible thinking and actions, and any kind of self esteem and i just finished building mine.

  41
 
  0
Share   •   0 comments
neutral
neutral Bronze Comma ngl i thought 2020 was gonna b fun T-T

sian

people pronounce my name in so many different ways idek what it is anymore EVEN MY PARENTS SAY IT DIFFERENT

  19
 
  0
Share   •   1 comment
neutral
neutral Bronze Comma ngl i thought 2020 was gonna b fun T-T

@carmelita

thank you @carmelita for thinking of a great name for this!

  41
 
  0
Share   •   7 comments
neutral
neutral Bronze Comma ngl i thought 2020 was gonna b fun T-T

something short of nostalgia

a quote i made back in the sad ages of middle school lol

  33
 
  0
Share   •   0 comments
neutral
neutral Bronze Comma ngl i thought 2020 was gonna b fun T-T

corona poem

Stay inside Fight this war

  53
 
  0
Share   •   3 comments
neutral
neutral Bronze Comma ngl i thought 2020 was gonna b fun T-T

numb

i found some really odl poems in my google docs so im gonna put them on here. hope you like!

  41
 
  0
Share   •   5 comments