IMPORTANT NEWS!!!!
IMPORTANT NEWS!!!! goodbye letter stories
  140
  •  
  0
  •   8 comments
Share

fiddlesticks24
fiddlesticks24 Who understands gibberish?
Autoplay OFF   •   3 months ago
bye guys....

IMPORTANT NEWS!!!!

Well it's not important to the people who don't rlly care but...

Well it's not important to the people who don't rlly care but... um....

Well it's not important to the people who don't rlly care but... um.... I'm leaving Commaful....

Well it's not important to the people who don't rlly care but... um.... I'm leaving Commaful.... Ahhhhhhhhhh I know but I have reasons,

Well it's not important to the people who don't rlly care but... um.... I'm leaving Commaful.... Ahhhhhhhhhh I know but I have reasons, Like for instance I can't keep on coming back because I have a lot of things that needs to be done....

Also I'm never around anymore, you might have noticed it since I'm not posting a lot

Also I'm never around anymore, you might have noticed it since I'm not posting a lot Soooo....yeah

Also I'm never around anymore, you might have noticed it since I'm not posting a lot Soooo....yeah I don't want this to be big but

Also I'm never around anymore, you might have noticed it since I'm not posting a lot Soooo....yeah I don't want this to be big but I'd like to say proper goodbye instaed of leaving you so abruptly

Also I'm never around anymore, you might have noticed it since I'm not posting a lot Soooo....yeah I don't want this to be big but I'd like to say proper goodbye instead of leaving you so abruptly Also I'd especailly love to say goodbye to these people...

Also I'm never around anymore, you might have noticed it since I'm not posting a lot Soooo....yeah I don't want this to be big but I'd like to say proper goodbye instaed of leaving you so abruptly Also I'd especailly love to say goodbye to these people...

@ amantedepalabra❤️ -

@ amantedepalabra ❤️- You were the most sweetest friend who is seriously underrated here, I loved all your poems and all the love you gave me, also guys pls go check her out!! If not I will haunt you in your dreams....pls :D 😍✨

@carillon_twins ❤️-

@carillon_twins ❤️- Can I just say that whenever you said anything it's always so wonderful to read, like from your amazing poems to your thank yous, you're just the most wonderful person who I rlly enjoy 🥰🥰!!

@izzyb ❤️-

@izzyb ❤️- Again an amazing person and rlly was fun talking to, loved them and their posts, thank you for being so supportive 🥰😘!!

@notanauthor ❤️ -

@notanauthor ❤️ - Omg she has helped me sooooooo much!! Even though I don't think she'll see this I want to say thank you for helping me with so much of my sis and other stuff and plus you are an awesome person 😘!!

And also the whole community!!! I will miss you guys soooooooooooooooooooo much!!! I might come here like once or twice to comment but I don't think I'll be here.... Also check out these backgrounds!!!!!!

But anyways...this is a goodbye and a farewell

But anyways...this is a goodbye and a farewell Hope to see Commaful really famous after time but

But anyways...this is a goodbye and a farewell Hope to see Commaful really famous after time but Anyways....

But anyways...this is a goodbye and a farewell Hope to see Commaful really famous after time but Anyways.... Love you all my Comarons!!

Stories We Think You'll Love 💕

Get The App

App Store
COMMENTS (8)
SHOUTOUTS (0)