CommaMemes 1
CommaMemes 1 memes stories
  422
  •  
  1
  •   30 comments
Share

astralphoenix
astralphoenix I desire to inspire before I expire.
Autoplay OFF   •   20 days ago
Some random memes to brighten up your day!

CommaMemes 1

That was rude! If someone tells me I'll probably send him or her to the ER!

When that happened to me, I wasn't so lucky :(

OMG! That kid is sooo crazy..lol

This is actually true...for me

You should see my face when my mom wakes me up at 4am

I probably belong to those with a good internet connection

Hahaha..the whole family is funny...lol

That's just savage!

Its actually kinda true!

Mmmm...tha's so unfair

Children will probably won't be attending examinations in 2040...lol

That's crazy... really crazy

I will definitely try that!

I have that friend.. do you?

OMG! That's savage!

That's all for now. Let me know what you think in the comments.

Bye!

Stories We Think You'll Love 💕

Get The App

App Store
COMMENTS (30)
SHOUTOUTS (1)